Simán lehet, hogy te is annak a generációnak vagy a tagja, akik már nem vagy alig néznek tévét. Ti pontosan tudjátok, hogy a netről épp úgy tudtok (ha nem jobban) tájékozódni, mint mondjuk a kereskedelmi tévék híreiből.
Ti a webet vadásszátok, itt keresitek az információt. És ezt tudják a potencionális hirdetők is. Gondolj bele abba, hogy téged hol és hogyan érnek el a gyógyszergyárak, az autóipar vagy épp a kozmetikai ipar. Nyilvánvaló ezer felületen, de ott bombáznak a legjobban, ahol sokan vagytok, olyan felületen, amit sokan olvastok. Tehát minél olvasottabb, látogatottabb az a site, amit te is pásztázol, annál nagyobb az esélye, hogy felbukkanjon valamilyen formában egy hirdetés. Ami egy blogíró vagy kiadó számára jó hír, hiszen a hirdetésekből jönnek a bevételek.
Ha professzionálisan akarsz online újságot készíteni vagy akár blogot írni, tudnod kell, hogy az önmegvalósítás, a jó ötlet nagyon fontos alap. De nem elegendő. Minél több olvasót kell toboroznod, közösséget építened ahhoz, hogy a hirdetők számára is értékes legyen a felület. Ne hidd, hogy ez csak a nagy kiadók számára elérhető. Komoly munka, kitartó menetelés, de ha ezt akarod elérni, nem létezhet akadály!
Figyelj, mert ketyeg már a webes óra!